mandag 6. juli 2009

Lilly


Her har dere et nytt bilde av min lille skjønhet Lilly. Henne har jeg ventet på leeenge. Så er så glad at Janne lar henne gå til meg. Stor takk til deg Janne. Er i skikkelig ferie modus nå jeg, enda lenge til jeg skal ha ferie. Men men...man får bite tenna sammen og jobbe til det er min tur til å ha ferie. Men en ting er sikkert, så heldig som vi er som jobber i barnehage, vi er ute hele dagen. Og vi har hatt et helt fantastisk vær i de siste to ukene...om jeg ikke husker helt feil.


Kattungene vokser som bare det, de har blitt to uker nå. Sååå søte. Litt feilmarkert er noen. Men for noen skjønne små de er. Gleder meg bare såå til de er litt eldre, slik at man virkelig ser dem. Ja nå er det natt...ny dag og nye muligheter i morgen. Og da får jeg nytelefonen min...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar