tirsdag 18. august 2009

Sommeren snart over...

Ja her sitter man, lurer egentlig på hvor dagene har blitt av. Siste uken min der jeg har ferie. Og i morgen så begynner Aurora på skolen. 1 klasse. Synes ikke det er lenge siden hun kom til jeg.. Men men tiden går så utrolig fort. Skal på jobb på fredagen, skal ha fri 2 dager i neste uke. Noe Mary Key greier. For dere som ikke vet det er det hudpleieprodukter.

Nå har jeg også endelig fått til å bestemt meg for hvem som skal dra hvor av mine katterunger.

En drar over til usa, tok litt tid før det ble bestemt. Marwin skal ned til Trondheim, Moby blir her på mo til en familie. Michael skal ned til ei god venninne av meg i Sverige, Marie hun er oppdretteren bak S*Amazingrags. Flott menneske. Molly drar ned til Sverige, og da sitter jeg igjen med Mindy. Hun har bare tatt mitt hjerte med mere. SÅåå god og søt. Håper de rette personene får henne, det fortjener hun.

Har kjøpt meg en bærrensker...håper den funker. For noe så kjedelig å renske blåbærene...

Får gå tilbake til mitt kjære husarbeid.

1 kommentar:

  1. Kjempefin blogg du har!:) Denne bloggen kommer jeg til å følge med på!:)

    SvarSlett