lørdag 27. mars 2010

Kjære Cerina...

Som man kanskje ser på hjemmesiden min, så har jeg tatt bort Cerina. Hun var en blå mitted tabby jente. Hun hadde flyttet på for, siden mine andre katter her ( ingen navn nevnt) mobbet henne til tider. Fikk her om dagen telefon om at hun hadde stukket av og ble påkjørt av en bil. For et sjokk, det er virkelig noe man ikke har lyst å høre. Både for min del og ikke minst for mine forverters del heller. Så trist å finne sitt kjæledyr død i veibanen. Og jeg blir bare så forbannet når folk som kjenner at de har kjørt på noe ikke orker å stoppe. Om så bare for å se om de kan gjøre noe eller ta henne ut av veibanen slik at eierne kan finne henne. Nå skal sant sies at Cerina døde momentant. Men uansett, litt medfølelse kan en vell ha når man sitter i bilen eller???

Her er et bilde av Cerina, flott katt på alle måter. Hun var så snill og god...

1 kommentar: