tirsdag 13. juli 2010

Presley og Rory

Ja i dag har jeg vært å sterilisert Rory, hun ligger på skriveren under tastaturet nå. Er ved min side hele tiden og bare er så hærlig. Grunnen bak min avgjørelse er fordi hun har vært meget hormonell, utover det vanlige vil jeg si. Så for hennes del og eventuelle kattunger, så fant jeg i samråd med oppdretter at det var like greit å la henne bli den katten hun egentlig er. Hærlig, snill og fantastisk god kosekatt.

Presley har og hatt en del hormoner, han har roet seg ned. Men han har markert mye over en tid nå. Så jeg og Lise må bare bøye oss i støvet for vår forvært, for å ha den tolmodigheten som man skjelden ser her i verden. Virkelig!!! Takk Johnny. Det kommer litt nye og fine bilder når både Rory og Presley har fått roet seg ned og blitt så vakre som det kastrater er. Det er en del av det å ha hanne på for, av og til begynner de å markere og da synes jeg som oppdretter at forverten skal få slippe alt med grusom lukt og ikke minst vasking ol.

Venter når som helst på at Lilly skal få sine små nå, blir så spennende. OM Mizzy er drektig så blir det desverre bare disse to kull etter han. Måtte en del øving til for begge parter, så jeg og Lise får si oss fornøyd. Nå er det bare å krysse fingrene for at alt går bra under fødsel for begge her hjemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar