mandag 4. mai 2009

Litt om alt...

Er så glad, endelig skal jeg få kull etter Nohea. Min importjente Dee Dee er den heldige mammaen til det kullet. Gleder meg masse til de kommer en gang i Juni. Tror og håper det blir flotte små i denne kombinasjon. Jeg har stor tro på den, så får tiden vise om det er tilfelle eller ikke.

Har hjemme 3 kattunger nå, den ene...brun mitted gutt drar på torsdag sammen med meg til Trondheim. Håper virkelig de nye eierne blir fornøyde. En kort beskrivelse av hans personlighet; malende/ snakkende kattunge. Han er bare sååå skjønn. Sååååå god er han. Jenta beholder jeg selv. Eller det vil si, det er Auroras katt. Endelig får hun en som ikke skal noen steder. Og det fortjener hun. SÅ hun blir her til evig og alltid. Gutten det vil si han heter nå Ian, blå tabby bic gutt. Han skal dra langt av sted, så han kommer til å være litt lengre her hos oss. Spennende å se hvordan han utvikler seg videre synes jeg.

Ja tilogmed barnefri...en stund siden sist, så jeg skal være så flink til å gjøre huslige sysler...Er et håp vil jeg si. hehe.

1 kommentar: