onsdag 20. mai 2009

Utstilling til helgen

Ja nå nærmer det seg med stormskritt...Utstillingen her på mo...vell ikke her da. Men på Nesna. Ca 1 time herfra. Skal stille det siste kullet...vell og merke 3 stk av dem. Blir utrolig spennende må jeg si. Første gang jeg gjør det. Så i morgen har jeg fri, ooo glede for de røde dagene i mai. Skal bade de små i morgen slik at de er rene og pene. Ja så kommer Janne hele veien nedover. Det blir bare storkoselig. Vi skal dele hytte på Nesna, med en flott gjeng damer.

Aurora kom også hjem etter en flott ferie hos farmoren og pappaen m/familie. Åååå så godt å ha min skjønne jente hjemme igjen. Er bare glad....kanskje ikke fult så glad i morgen når klesskapene skal ryddes...oj som jeg gruer meg. Mamma sier alttid...man skal ikke utsette det man kan gjøre i dag til i morgen. Men en slik ting MÅ man bare utsette litt.

Ellers hadde jeg en helt fantastisk helg oppe hos Janne...gjorde virkelig godt for en husmor...sååå vakkert der oppe også....En pærle i nord

2 kommentarer:

  1. Gleder meg også kjempemasse, blir artig å møte deg og de andre igjen. Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Lycka till!!
    Jag ska hålla tummen för er i helgen...:o)

    Ha det så gött!!
    Kraaaaaaaaaaam Marie

    SvarSlett