torsdag 28. mai 2009

Helgen er over

Ja, fant ut at jeg måtte skrive noe i bloggen min nå. Helgen er jo over og snart er det en ny helg.
Forige helt på utstillingen var helt fantastisk. Stilte kullet mitt, fikk god kritikk på dem. Men det ser selv at de kunne vært jevnere. MEN tror dere ikke Janne Helen Hansen, Azzis stakk av med seieren på Lørdag. Samt at den ene kattungen som Lise har kjøpt seg ble NOM, BIS og Best of the Best. DU store all verden for en begynnelse for Lise. Gratulere så mye til henne og Janne. Ellers fikk jeg god tilbake melding på kattungene mine også, da de stilte for seg selv.

Hadde også 3 avkom der som kom hele veien fra Ålesund. Såå utrolig koselig å møte Tanja og Olav og de 3 kattene. Det ble både NOM og BIS der i gården også. Var nok like stolt jeg som det de var. Fikk også se Balder...skal si han er blitt en stor kar. Hele 7 kilo...Det var en tung katt uten tvil.

Aurora var så heldig at hennes katt, det vil si lille Mizzy ble publikums favoritt...var det en stoltere 6 åring som gikk frem med katten og løftet henne opp..ansiktet fra publikum hehe. Men hun lærer. Ser hva vi gjør og klart hun er like flink. Jeg var assisten i panelet og skjønte lite da hun kom med katten. Full konsentrasjon på meg...mange vakre og ikke minst tunge katter jeg måtte ta meg av der.

Gratulere til alle sammen som fikk NOM og BIS...utrolig morsomt.

Ja må jo også nevne for en fantastisk gjeng jeg og Aurora bodde sammen med på hytten. Virkelig en fantastisk gjeng med flotte damer. Så glad jeg fikk møte dere alle sammen. Og håper vi kan gjenta dette.

Ellers er det lite som skjer her, pappa er på besøk. Utrolig koselig, er så flott når man har nær familie innom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar