onsdag 13. mai 2009

Hvilken begynnelse på helgen

Ja nå sitter jeg her oppe i Ramsund, er på besøk hos Janne. Kjørte hele veien opp i dag, med god selskap av gammel musikk jeg fant i min skuffe hjemme. Har akuratt ikke verdens vakreste stemme. Men i dag har jeg virkelig brukt den til all den vakre musikken. Ja jeg var nok nesten like god som de som jeg hørte på også til tider...hehe. Kom frem og her sitter jeg og klokken er over 24, det er nesten dagslys. Selv for meg som nordlenning er det uvanlig med så mye lys. Er jo nesten søring her oppe. Men godt er det å komme seg bort, få ny luft under vingene.

Ja og tro det eller ei, det er kattunger her også. Er i mekka om jeg kan si det. De er bare såååå nydelig. Så her skal jeg da feire 17 mai. Blir kanon koselig å bare kose seg ... Aurora er hos farmor og koser seg masse der. Tror tilogmed hun er blitt litt småforelsket i en der oppe. Hmmm er det ikke litt tidlig. Huf huff. Trodde jeg kunne vente slikt når hun kom i tennårene. Men nei. Bare å stålsette seg helt her ser jeg :o)

Ja nå er det kveld, tidlig opp i dag...før man skulle tro man måtte opp. Halv seks. Så blir nok en god natt. Ja fikk nyyydelig mat, hjortegryte med vin til. Kan det bli bedre???

1 kommentar:

  1. Bi ikke nå 17 mai feiring på deg!! Husk at du har lang vei å kjør heim!!!

    SvarSlett